БАЗИС-склад
БАЗИС-Склад
Оригінальна програма, яка враховує всі тонкощі роботи матеріального складу, що дозволяє організувати суворий облік і контроль матеріальних цінностей навіть на дуже інтенсивно працює виробництві.
При використанні в складі системи БАЗИС дозволяє максимально зблизити і оптимізувати роботу відділу проектування, відділу постачання і складу матеріалів і комплектуючих. Це дає можливість безперебійно забезпечувати виробництво всім необхідним. Модуль БАЗИС-Склад не підміняє собою автоматизовані бухгалтерські системи, а доповнює їх, найкращим чином вирішуючи свій клас задач.
Можливості модуля
✔Формування ієрархічної структури складів на підприємстві з можливістю внутрішнього переміщення товарів.
✔ Значна кількість автоматично формованих документів.
✔ Активна робота з заявками на товар, які надходять з модуля БАЗИС-Кошторис, що є найважливішою відмінністю модуля
БАЗИС-Склад від систем подібного класу. Використання заявок дозволяє моделювати реальний процес роботи матеріального складу і з максимальним ступенем достовірності
реалізовувати такі операції:
➥ оформлення замовлень на закупівлю матеріалів і комплектуючих;
➥ резервування товарів;
➥ організація допустимих замін товару на аналогічний товар;
➥відпуск товарів по вступникам заявками з урахуванням пріоритетів замовлень.
✔ Прихід надходить на склад товару за накладними згідно із заздалегідь визначеною класифікацією товарів по групам.
✔ Пошук потрібного товару за різними критеріями і оформлення його відпустки зі складу у виробництво, на сторону за накладними або актами на списання.
✔ Налаштування змісту і форми подання документів.
✔ Передача інформації в інші системи.
✔ Імпорт номенклатури на склад
➥ З DBF файлу,
➥ З бази матеріалів модуля БАЗИС-Мобильщики.
✔ Формування бирок на товари з використанням програми "БАЗИС-Бирка".
✔ Формування складу документів за допомогою зчитування штрих коду сканером штрих кодів і додаванням відповідного товару.
✔ Зручна робота з постачальниками. Модуль дозволяє зберігати всю необхідну інформацію про постачальника і його контактні особи. Так само є можливість створення індивідуальної форми заявки на закупівлю для кожного постачальника.
✔ Експорт документів в MS Excel і OpenOffice.
✔ Механізм дозволяє проводити інвентаризацію товарів.
✔ "Дружній" інтерфейс, що запам'ятовує налаштування користувача.
✔ Розрахована на багато користувачів робота з товарами і заявками в єдиній мережевий базі даних.
✔ Підтримка запасів товарів на складі.
✔ Вбудований механізм автоматичного резервування даних.
✔ Для кожної бази даних складу, що зберігається на сервері, можна виконувати автоматичне резервування, використовуючи наведене нижче
➥час початку резервування,
➥кількість збережених резервних копій,
➥ період резервування
✔ Формування балки дій користувача і перегляд отриманого звіту адміністратором в зручній формі.
✔ Потужний механізм формування відомості на закупівлю товарів.
Прихід і витрата товару
БАЗИС-Склад Прихід і витрата товару При інтенсивно працює виробництві, коли стан складу постійно змінюється, актуальним стає питання відповідності реального стану справ на складі та інформації про це в базі даних. Задля досягнення повної відповідності між цими речами важливу роль відіграє здатність програми забезпечувати швидкий і зручний введення інформації про абітурієнта і відпускають товар, а також отримання прибутково-видаткових документів.
У модулі Базис-Склад накладні формуються автоматично у відповідність з пріоритетом замовлення, причому при його використанні в складі системи БАЗИС не потрібно навіть вказувати, які матеріали і комплектуючі треба відпустити на той чи інший замовлення. Це завдання вирішується автоматично.
Суттєвою є можливість роботи з основними і альтернативними одиницями виміру, що дозволяє внести відповідність між одиницями, в яких товар купується, і одиницями, в яких він використовується у виробництві.
БАЗИС-Склад Робота з заявками
Поняття заявки, що є унікальною характеристикою модуля БАЗИС-Склад, дозволяє моделювати реальний процес роботи матеріального складу з максимальним ступенем достовірності.
Заявка на увазі резервування товару для виготовлення виробу, відпустку наявного в наявності, автоматичне складання відомості на закупівлю відсутнього і відсутнього товару на складі, створення необхідних запасів матеріалів і комплектуючих для максимального прискорення реалізації пріоритетних замовлень. При цьому враховується можливість заміни товару на аналогічний, допустимий по технологічному процесу виготовлення, а також пріоритет замовлення.
БАЗИС-Склад управління закупівлями
✔ Фільтрувати товари необхідні для виконання замовлення
✔ За датою здачі (прийняття) замовлення
✔ За номером замовлення
✔ Закуповувати товари за заданою для них мінімальної закупівельної партії
✔ Групування товарів:
➥ по замовлення
➥ по постачальниках
✔ Формувати єдину відомість по декількох замовленнях (постачальникам)
✔ Відображати товари, запас яких на складі став менше мінімального запасу
БАЗИС-Склад Вихідна інформація
База даних модуля Базис-Склад - ієрархічна, що є найбільш природною моделлю реально працюючого складу. Це дає можливість зручним чином розбити товари на групи, швидко знаходити потрібні і отримувати необхідні супровідні документи.
Процес формування всіх документів (накладних, актів, відомостей, заявок і т.д.)
максимально автоматизовано.
Крім того, користувачеві надається можливість скорегувати будь-який документ, причому не тільки його зміст, але і форму подання.
Всі документи поміщені в базу даних і можуть бути роздруковані на принтері.
Ефективність використання
БАЗИС-Склад не підміняє собою автоматизовані бухгалтерські системи, а доповнює їх, найкращим чином вирішуючи свій досить вузький, але важливий клас задач. Великий виграш в оперативності і точності роботи дає застосування штрих кодування. Штрих коди для товарів можуть бути сформовані в модулі БАЗИС-Бирка, а так само можуть використовуватися штрих коду постачальників товарів. Формування складу документів сканером штрих кодів дозволяє виключити помилки введення пов'язані з людським фактором і істотно підвищити швидкість роботи.
Максимальна ефективність використання модуля БАЗИС-Склад досягається в тому випадку, коли він використовується в комплексі з модулями
БАЗИС-Меблевик,
БАЗИС-Шафа і
БАЗИС-Кошторис.
У цьому випадку формується загальний інформаційний простір підприємства, що дає можливість автоматично приймати і обробляти заявки на матеріали і комплектуючі, сформовані в модулі БАЗИС-Кошторис для вироби, спроектованого в модулі БАЗИС-Меблевик, що значно скоротить час і мінімізує витрати, пов'язані з матеріально технічним забезпеченням виробництва.